Mogelijk gemaakt door Blogger.

Post uit Nederland

donderdag 23 februari 2012

Vanmorgen liep ik met afhaalbewijs en paspoort naar de kleine supermarkt in Porjus. Mijn moeder had een pakket naar mij gestuurd. Nu krijg ik regelmatig een grote dikke envelop met Libelles en stroopwafels van haar, maar deze keer was het een bijzonder pakket. Ze had namelijk, al máánden geleden, iets voor mijn huisje gekocht dat ik aan het bouwen was. Mijn huisje ben ik kwijt, dus besloot ze het pakket naar mijn nieuwe stekkie in Porjus te sturen. Mam, wat ontzettend leuk krukje!! Helemaal wat ik leuk vind!

Nu zit ik achter m'n laptop, aan de keukentafel te genieten van een grote mok koffie en stroopwafels van de Albert Heijn. Zometeen begin ik aan de paaseitjes. Lekker hoor!
Het is voor de meeste ouders niet makkelijk als hun kind in het buitenland woont. Zeker als je kind veel kwijt raakt: partner, huis, baan. Dan wil je er als ouder gewoon zijn. Maar mam, maak je niet te veel zorgen. Ik ben uit hetzelfde hout gesneden jij. En ik vind het fijn dat jij mijn moeder bent!

About This Blog

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP